Ayse1313 38+5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı alttan muayene yaptı yumuşamış baya ama açılma yok dedi bu durumu yaşayan var mı sizce açılmam ne zaman başlar . Başlaması için ne yapmalıyım .
Belissima Yürüyüş yapabilirsin, merdiven inip çıkabirsin. Plates topu üzerinde oturup hareket edebilirsin