sehercyrngr 31+2 haftalığım hanımlar ama biraz oturunca hemen sırtıma belime ağrılar giriyor nefesimi kesiyor uzanıyorum hemen sizce normal mi
Ada-Uras-Asya sehercyrngr 32+3 deyiz bende de aynı şikayetler war bel ağrısı kasıklarda ağrı tansiyon düşüklüğü yaşıyorum çok zor geçiyor we ben hiç dinlenemiyorum 3 çocuk war ewde as kaldı diyorum çok şükür
Nazli-61 sehercyrngr bende 31. Haftamdayım aynısı banada oluyor sanki belime sırtıma kramp giriyor bide çok oturunca sanki midemdekiler mideme sığmıyor dışarı taşıyor sizede oluyor mu
busegv sehercyrngr 32. Haftamdayım. Sırt ağrısından ve sol kalça ağrısından kurtulmadım. Sırtım kemiklerim sanki iç içe girmiş gibi. Magnezyumda kullanmıyorum. Masajla falan geçiştiriyorum
Betulaa Hamilelikte sırt bel ağrısı hareketleri yapabilirsiniz adınıza uygun ( tabi doktor yasak dikkat et demediyse)