momlife_7 0-3 ,0-6 aldım ve geldi
canım ben kızıma hamileyken çokk aldım hatta hemen yaparım sonrası diye düşünürek odasını ve kıyafetlerini ortak renk yaptım etiketleri duruyor hatta ve fazlasıyla kıyafet geldi
Yani şuan 12 yıl sonra tabi hamileyim oğluma🫣
20 yakın 11 li(2 takım) gerisi 5 Li takım var (kış bebeği olduğu için kızım fazla almışım🙈Ve geldide
Abartısız 30 a yakın çıtçıtlı badisi var uzun,yarım,askılı karışık
20 taneye yakın ayaklı tek alt almışyım kış bebişi olduğundan 2 Kat giydiriyordum çünkü
Ve 10 tane eldiven ve çorap
Ağız bezi
10 tane çıtçıtlı badi penye
5 tane penye yelek
30 yakın örgü yelek (arkadaşlarım ,annemler,kuzenlerim ördü hep)
Ve hepsinide kullandım canım kış olduğu içinde hemen kurumuyordu bide adanada doğalgaz yok evlerde balkona seriyoruz 3 4 gün sürüyor kuruması
Şuan ama yaz bebeğine hamileyim nasıl kullanılır fikrim yok Şimdi çok beğendiğim şeyleri alıyorum Ve isimli hastane çıkışı alacam