Berfindmrcan21 Bugün hastaneye gittim bebeğimin kilosuna 1400 , 1500 arası dedi 2 hafta gerilik var dedi varmı bu durumu yaşayanlar veya doğuranlar?
zeynepaylaipek Berfindmrcan21 yediklerinize dikkat edin kilo alır inşaallah almazsa da birşey olmaz doğunca alır kilo çokta takılmayın. Bana da neler dediler çok şükür sağlıkla kavuştum
Halimbey Berfindmrcan21 bana 2 haftadan fazla geldi korkutmak istemem ama başka bir doktora daha mi görünseniz tedbir amaclı
Huriyemdk Bende bugun gittim 32+2 1570kg bana 3 hafta geri dedi :( askında çok kilo aldım ama bebek almamış
Berfindmrcan21 Huriyemdk O zaman benim daha fazla oluyor bu gerilik inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🥲