anne_gunlugu Kızlar 6+1 haftalık hamileyim bugun doktorum detaylı kan tahlili yaptı TSH 5.61 çıkmış. Bebişte herhangi bir sorun teşkil etmez inşallah ancak cuma gunu gosterebilicem doktoruma😔 Gebelikte tsh yüksekliği yaşayan var mı?
Ftma4646 anne_gunlugu bende 6 haftalık Ken ogrendim .7.92 çıkmışti tsh .75 mg levetorin başladım düştü hemen halen kullanmaya devam ediyorum. 1 in altına düştü.19 haftaligiz
zeynepaylaipek anne_gunlugu yaşadık bizde son iki ayda. İlaç içtim doğumdan sonr bebegin TSH yüksekliğine bakilacak dediler beşinci gününde
anne_gunlugu Bahar3521 başka doktoruma yazdım burdan gitti wp üzerinden iletişime gectik ilacın adı neydi acaba aynı ilaç mı veriyolsr ki bana levotiron 25 mcg alabilirsin dedi
Smry Korkma canım ben de o haftalardayken gebelik için verdiğim kan testinde öğrendim benim değerim 8di üstelik .heray düzenli olarak dahiliyeye gidip kan veriyorum çıkan değere göre ilaç verip ona göre dozunu ayarliyorlar .
_almirasmom anne_gunlugu bana euthyrox vermıstı doktorum 2 senedır kullanıyorum 25 mgam gebelıkte tsh yukselıyo maalesef ılaca ragmen düşssede yukselıyo ılerleyen dönemlerde dozlarını yukseltıyo ben suna 100 mg alıyorum
_almirasmom anne_gunlugu kesınlıkle cunku 25 mg suan ıyı gelcek ama ılersı aylar ıcın ıyı gelmeyebılır :)
anne_gunlugu Ftma4646 korkulcak bi durum yok o zaman :) bebeğinizin bütün değerleri normal dimi her şey olması gerektiği gibi?
Ftma4646 anne_gunlugu evet çok şükür. bu benim 3.cu gebeliğim daha önce iki gebelik te böyle bir durumla karşılaşmadım . Yaşla mi alakalı desem daha 26 yaşındayım.yaşlanmadim o kadar da😅😁
Benas anne_gunlugu geçmiş olsun bende de vardı o sorun daha yüksekti hatta 8 di levitron 50mg kullanıyorum şükür düzene girdi ama doğuma kadar kullanmam gerekiyor
Sinemenem anne_gunlugu evet bende 5 haftalıkken tahlil yapıldı yüksek çıktı dahiliye doktoru düşük dozda ilaç başladı 21. Günde gel bakalım dedi