Mylifeem Kızlar en başından beri devlet hastanesine gidiyorum 37+0 ım ablam bana hastane için dosya hazırla dedi hazırlayanınız var mı ?
AyFa1608 Mylifeem onu eskiden yapyolardı ya bidliğim kadarıyla son zamanlarda herşey elektronik zaten kaydedşyolar bence gereksiz. Ama dosya dediği dopuma kadar olan tahlillerin usg fotoları detaylı ve test rapolarları falan. Herlwyş görüyorlar zaten PC den bence gereksiz
Mylifeem @Merveofs hatta bugün riskli gebeliğe gittim oda dosyanı ver dedi bende dosya yok dedim ama dısardaki herkesin elinde dosyası vardı
Mylifeem @Kyy01 bugunde riskli gebelikteki doktor istedi bende yok dedim bilgisayardan baktı ablamda öyle değince bi sorayım dedim
2oglusannesi Ben sadece aşı yapılmasını istemediğim için dosya hazırlamıştım. Ona da gerek kalmadı sözlü beyan yeterli geldi. Zaten gebeligimin başından beri aynı doktora gittigim için zaten onlar dosya tutuyorlar. Özelse ama. Devlette de istememislerdi