esmerella37 canım yaaa çok ümitlendirdik seni pozitif diye üzüldüm şimdi 😕 Hastaneye gitme fikri çok mantıklı. Artık bişeyleri doktor kontrolünde yapmanın hatta eşinin ve senin komple sağlık taraması yaptırmanızın vakti geldi. Belkide eşinde sağlık sorunu vardır bilemezsiniz. İlk bir yıl olmayınca tedaviye başlamak gerekiyor zaten canım. Ne kadar erken o kadar iyi. Belkide basit bi çatlama iğnesi veya aşılamayla hamile kalcaksın belli mi olur ❤️ Hayırlı haberlerini en yakın zamanda alırız inşallah 🙏🏻❤️