ANurrr 2 hafta önce kürtaj oldum beta değerim 22 çıktı doktor sıvı birikimi olduğunu beta düşmezse tekrar kürtaj olacağımı söyledi adetle beraber o sıvı düşmezmi başına böyle bişey gelen varmı acaba
Deletedmom_51 ANurrr canım benim ilk kürtajımda parça kaldığını söyledi doktor bi ilaç verdi ağızdan çiğneyerek yut dedi bana öyle yaptım geçmezse tekrar kürtaj dedi ama ben iki hafta daha bekledim hasta olduğum zaman parça öyle geldi. Bi diğer doktorlara da görün istersen