Erken doğum riskim ve sancım olduğu için iki gece hastanede kaldım alttan muayene yapıldı 3 cm açılmam var. En son cuma gecesi yapıldı alttan muayene. İlk başta kahve lekeler gelirken şimdi söylemesi ayıp daha sarımsı ve sümük gibi geliyor. Yaşayan oldu mu kaç gün sürer normal mi acaba??