Tubidi12 Bugun 14+0 oldum we hergun cikolata kokluyorum Acaba kokusu tadi duzelmismidir artik yiyebilirmiyim diye, cikolatanin patatesin tatlinin berbat tadi we kokusu gecmedi. Boyle olanlarda ne zaman gecti bye acaba ? Doya doya yemek yemegi ozledim