Merhaba arkadaşlar ben 18 haftalık hamileyim 3_4 gündür ağır grip ve boğaz ağrısı öksürme yaşıyorum bugün sağlık ocağına gidip kan verdim CRP değerim 26 çıkmış riskli bir durum mu ne yapmalıyım hasta olduğum için mi yüksek çıktı acaba başına gelen varsa yardımcı olabilir mi 🥺