SeDAaaaa35 Kızlar merhaba bugün kontrole gittim doktor kese büyümüş dedi 5.8 mm den 8.3 mm olmuş 3 günde yolk kesesi de gözüküyor haftaya tekrardan kontrole gidicem sizce nasıl durum iyi mi
AyFa1608 SeDAaaaa35 yolk kesesini gördüyse korkma canım. Yolk sac bebeğin olduğunu gösteriyor zaten yolk varsa bebek de oluşur mutlaka 🥲 hadi gözün aydın 😅
Gizzgzz SeDAaaaa35 olabilir sen sıkıntı etme ini ferah tut Allah sağlıkla sıhhatli kucağına almayı nasip etsin