Merhaba. Ben de bi aksilik olmaSa normal düşünüyorum. Devlet ve araştırma hastaneleri baş geliş durumunda normal doğuma alıyorlar. Onun dışında özelde bazı doktorlar da normal doğum yanlısı oluyor. İlkinin baş geliş olması önemli. İstannuldaysanız Çapa - Bezmialem i öneririm. Ancak istediğiniz ilgiyi göremezsiniz. Ben devlet ve özel takipli devam ediyorum