Postan-72 28+2 deyim kasıgımda inanılmaz bir baskı ve ağrı var, öyle ki bacağımı kaldıramıyorum elimle destek veriyorum sürekli, tuvalete yada namaz da secdeye edilemiyorum… sizce neden ???