Vuslat61 Benim 29. haftamda dünyaya geldiler sancım ve kanamam vardı biri eşinden ayrıldı birkaç saat içinde ameliyatla alındılar biri 50 gün biri 59 gün kaldı yoğun bakımda. Zor bir süreç ama Allah kolaylığını veriyor. Şimdi ikiside yanımda çok şükür 🙏 inşallah zamanında sağ salim kucağına alırsın yavrularını. Rabbim yardımcın olsun 😊 Sonu ne olursa olsun pozitif düşün.