Kızlarr ben daha öncesinde 3 defa kimyasal gebelik geçirdim şuandada adet günümden 1 gün önce test yaptirdim beta 141 cikti dün doktora gittim tekrar beta 286 cikti ama prgstron 7,53 çıktı doktorumuz ultrasyonla baktığında rahim duvarnda incelme gördü ve bu çok hoşuma gitmedi dedi 😞