Turuncubebik Busel bende olmadım çok arada kaldım 25+4 oldum doktorum ol dedim tam ikna oldum gbi oldu şimdide geç mi kaldım ya bişey olursa bu haftada diye korkuyorum Nasıl geçti süreciniz
Benas Busel ama sen burda aşının olmamasından deil kendin istemediğin için olmayacağını söylemişsin ben onun için dedim 😂😂 neyse sağlıklı olsunlar da yanlış anlaşılmalar oluyor illaki 🤭
Busel Turuncubebik nasıl bisey olsun canım sorun etme neden olsun🤣 gittim vuruldum ne ağrı ne sizi bende hiç bir şey olmadı ileri haftada vurulmak çokta sıkıntı bir durum değil aşı varken vurul benim ebem aşı çok az yetişmiyor hiç bir yere dedi
Busel Benas yok hayır bir risk neden olsun aşı yoktu ama var suan 16sinda vurulcam ikinci dozu da randevu verdi ebem🥰