Ben de 26. haftamdayım. Maalesef 20lik dişim patlak verdi. Doktorum çekim dolgu kanal vs yaptırmanda herhangi bir sakınca yok dedi. Yine de diş hekimleri onay yazısı istiyor kadın doğum uzmanından. Gribi atlatır atlatmaz gideceğim.
Tabi ki siz kendi doktorunuza sormadan işlem yaptırmayın derim🌸