Meliateach Kızlar almila koymayi düşünüyorum kızıma gencler begeniyor genelde ama yaşlilar pek anlamiyor aile büyükleri ismi kariştryorlar burun kıvırıyolar moralim bozuluyor ama kararliyim sadece içimi dokmek ıstedm pozitif yorumlari alablirm🙂
Feyzaclk Meliateach bence çok tatlı anlamı da güzel bir isim boşverin büyükleri ☺️ ama almila değil de almina da olabilir söylemesi daha kolay ve daha güzel benim fikrim
Busra1290 Meliateach Almila çok güzel 🌸 beğenmeyen anlamayan mutlaka olur boşverin sizin içinize sindikten sonra gerisi çokta muhim değil bence 🤗
casper12 Meliateach ben kımseye söylemedim ismini dogana kdr da saklarım heralde sadece esıme söyledım . saklamasam bile ben begendım bitmiştir derım
Bebegimmveannesi Meliateach bende Almila koyucam Allah nasip ederse bence de çok hoş tatlı bi isim bizde büyüklere söyleyince ilk garip geldi ama sonra bişey demediler bizim içimize sinen tek isim o oldu çünkü😍
AyFa1608 Meliateach çok güzel bence. Ailelere kalsa hala Ayşe Fatma bekliyolar. Önemli olan senin ve eşinin fikri. Sizin içinize sindiyse gerisi boş. 🙂