Kızlarrr acil önerilerinize ihtiyacım var. 4+5 te doktora gittim iki kese göründü ikiz olma ihtimali var dedi ama bazen kanama kesesi de olabiliyormuş sonradan kayboluyormuş ama bende hala kanama falan olmadı sizce ikizmidir. Ultrasonda böyle iki kese yanyanaydı ve ikisinin ayrı ayrı boyutu da 5 milimdi 🥲❤️🤲🏻