cns__ Lunaaa92 dün açıklandı bugün de zamlı maaş yatıcak inş. Bizim şirket zaten en dipten maaş verdiği için beklediğim şekilde bi zam oldu ne sevindirdi ne üzdü 😂
cns__ Lunaaa92 %70 ama benim pozisyonum değişmişti onun zammı da var içinde. Hepsi yılbaşı zamı değil yani
cns__ Lunaaa92 amin hepimiz için hayırlı olsun inşallah. Oran yüksek duruyor da tutar öyle değil maalesef 😂 çağrı merkezi sektörü
Lunaaa92 cns__ Allah sonumuzu hayır etsin valla🙈 son ayım benimde ama bakalım yarın kötü bi sürpriz görcez gibi 😂
cns__ Lunaaa92 şirketler kesinlikle şaşırtmıyor 😂 inşallah gönlünüze göre olur sizin de, bereketli olsun 🙏