Ben daha 10 haftalık hamileyim ama bende çok kararsızım oda yapsam mı yapmasam mı diye. Evim küçük, yatak odam rahat olsun diye gardolabını diğer odaya koyduk mesela,giyinme odası oldu orası. Zaten çocuğu 1 yaşına kadar falan yanımda yatırmayı düşünüyorum. O yüzden sadece bi dolap mı alsam diye düşünüyorum. Ama fiyatlar hep artıyooo ama koyacak yer sıkıntı bu sefer gardolabık odaya alıcam ama çocuğun beşiğiyle iyice sıkış pıkış olcak. Kararsızım. Gerçi eşim çocuk büyüyünce taşınırız zaten bu evde olmaz, yetmiyor bize diyo 🤔