Mustafaninannesi benimde rahmim ters 36 haftaligiz bizde bekliyoruz doktor normal doğuma engel değil dedi ben sadece ilk üç ay net görüntü olmamasından sıkıntı yaşadım sonra zaten rahim büyüdüğü için normal pozisyona geciyo ama doğumdan sonra eski pozisyonuna dönüyo dedi doktor yani kimi insanin sol elini kullanması kadar normal bi durum dedi hakkımızda hayırlısı olsun