cisem_96 ben 7 haftalıkken yaşadım bir kulağım tamamen kapandı ama ben orta kulak enfeksiyonu olmuşum damla falan işe yaramaz antibiyotik tedavisi lazım dedi kulak burun boğaz doktoru sonra beni kadın doğum doktoruna yönlendirdi sana en uygun antibiyotigi o bilir o yazsın dedi kadın doğum antibiyotik verdi 7.gun sonunda açıldı kulağım