Beyza9 ikili üçlü testleri yaptırmadım sadece detaylıya girmeyi düşünüyorum. Şeker yüklemeside yaptırmıcam aylık açlık ve tokluk şekerine baktırdığında da risk olup olmadığı belli olur. Tercih meselesi, yaptıran varsa yaptırmayanda var kimseyi ilgilendirmez. Burda yaptır diyen kadar yaptırma diyende olacak gayet doğal