sburcu41 Kızlarr biz kilo almadan bebeğin gelişiminin devam etmesi için oluşturduğunuz beslenme düzeni varı? Böyle bir şey mümkün mü 😬 Son 3 ayda ne kadar alınıyor mesela
Busel sburcu41 ilk 3 Ay 6 kg verdim şuan 27.haftadaydım bebeğin kilosu yansıyor artık tartıda hamur işi çok tüketme şekerli de öyle yeri geldi yedim ama hep dengeledim 30dan sonra daha çok alınıyor diyorlar o zamana kadar dikkat et bence bende öyle yapıyorum geçen hafta misafirlik o bu derken çok hamurlu beslendim bu hafta sebze ve protein agirlikli ilerliyorum akşam hiç ekmek tüketmiyorum normalde de gündüz 1 dilim ekmek sadece
M-V-Y sburcu41 İlk 4 ay asla kilo almak için çabalamadım ki doktorum da sıkı sıkı tembihledi 36 beden olmama rağmen. Hamileyim yok iki canlıyım kafasına girmeden her zamanki gibi yemeye çalıştım. Midem de izin vermedi zaten ağrı ve sancıdan o ara 4 kilo verdim. 30. Haftama kadar verdiğim 4 kiloyu yavaş yavaş geri aldım. Şimdi 38 olmak üzereyiz ve iştahım da epey arttı toplamda 7 buçuk kilo aldım. Bu süreçte bol sebze ve protein ağırlıklı beslendim. Pilav ve makarna türü şeyleri haftada bir nadiren iki kere falan tükettim.
Butterflyank İlk 3 ay kilo almanıza gerek yok bebek sizden zaten besleniyor 20 haftama kadar kilo almadım, protein ağırlıklı beslendim meyvemi kuruyemişimi kefirimi bol tükettim 40 haftama girdim sadece 7 kilo aldım 🙂👌
sburcu41 Butterflyank ben de 28.haftamda 10 kilo almışım 🙄 bundan sonra neler yapabilirsem artık deneyeceğim. Bana hep kilo çok kilo almadim gibi geliyordu bugün bir şok oldum