Elisgoc ben gittim evet akbatida. Cok iyi bir doktor, evet biraz bastiriyor canini acitiyor ama cocugun harika resimlerini yakalamak ici 😁 bence muhtesem bir deneyimdi kesinlikle altan cebeci tavsiyemdir. 20.haftada gittim bazi yerleri detayli goreemediigi icin 23.haftada tekrar gittim ve muayenede bile yarim saat bastan sona tekrar inceledi.