beyzzsenturkk eşime gaz damlası alır mısın hangisi iyiyse demiştim bunu almış daha önce bunu kullanan var mı etkili bişey mi ve nasıl kullandınız
guzelanne01_ beyzzsenturkk evettt kurtarıcımmm resmen kızıma nasıl işe yaradı maşallah doktorumuz önermişti yaramayanlarıda duyuyordum kolikti kızım ağlardı sonra sağolsun doktorumuz bunu önerdide gaz sorunu kalmadı☺️ 12 yaşında gerçi kızım şuan yıllar önce kullandım yani☺️
Eceecim beyzzsenturkk bu eski bi damla değil mi ya kardeşimden hatırlıyorum gerçi kendisi 20 yaşında şuan da ☺️ O zamanlar vardı 😬😬
Tuuba100310 beyzzsenturkk bn d ilk oglumda o kdr ck gaz damlasi kullandim ki pahalı pahali hemde . hic biri ise yaramadi en uygun olan doktorun yazdigi buydu bi deneyeyim dedim ve aldim iyi ki almisim dedim ☺️
beyzzsenturkk guzelanne01_ bebegim kolik değil ama onda da işe yarar mı ki bazı damlalar sadece koliklere cok iyi geliyormus diye duydum
guzelanne01_ mavininhertonuu canım bizim doktorumuz bize günde 4 defa ve 8 damla verebileceğimizi söyledi Ama siz doktorunuza sorun benim kızım 12 yaşında şuan herşey değişmiş olabilir ben kullanıp memnun kalsamda doktor kontrolü olmadan asla kullanın diyemem
Eceecim beyzzsenturkk sordum evet diyor annem 🤣 ama çok gazlı bir bebek değilmiş kendisi ☺️ Siz ona göre değerlendirin en iyisi
guzelanne01_ beyzzsenturkk canım kullanmadan bilemezsin bunu ama eczaneyle değil bence mutlaka çoçuk doktoruna sorarak ilaç kullan
Kucukpanda90 beyzzsenturkk bizde hiç işe yaramamiştı bu metsil. Her cocukta farklı oluyor. Fayda edeni deneye deneye bulabilirsin anca bebegine hangisi iyi gelicek bilemezsin. Bize iyi gelen sab simplex ve biogaia olmuşu