Sevgi8 Dogurucam hâlâ şu hafta hesabından anlamıyorum,🤣🤣🤣 9 Mayıs adetimin ilk günü doktorun verdiği kağıtta farklı burda farklı haftalardayim 🤣🤣 ben tahmini ne zaman dogurudum sizce 🤣 randevum var Perşembe gitmisken dogurmuyum bide 🤣🤣
Prenses34_annesi Sevgi8 ah ah benim de Perşembe günü muayenemiz var inşallah canım inşallah o gün doğururuz benim de 7 Mayıs son tarihim en son tarih 10-11 Şubat dedi benimkisi uyuyor belki geç döllenme vs mi oldu acaba
Gamzeatasoy Sevgi8 Mayıs 10benim en son âdet tarihim banada 14subat beklenen tarih dedi umarım benimkide çok sürmeden geir 😅😅
Gamzeatasoy Sevgi8 kendi adet tarihine göre git benimkide farklı çıkıyor çünkü 🙃ultrasonda 40+4 sat göre 38haftaligiz tam
denizarenmom Sevgi8 son adet tarihine gore 38+1siniz. dogum son adete gore hesaplanir. normal dogum bekliyorsaniz 40 haftaya kadar beklenir buda en son 13 subat yapiyor🌱
Sevgi8 Banada en son tarih 17 Şubat dedi canım 😞valla ben anlamıyorum boyna sorup bunaltmak istemiyorum doktoru ama ben inan anlamadım nasıl olucak Perşembe belkide gün vericekler bize normal gelmesse
Sevgi8 Sanki karnım artık bi tık daha fazla sertleşip sonra yumusuo sizinde oluyomu acaba sancımi o ne blim 🤣