Dmles Selam kızlar, yarın doğum yapacağım. 38+4 hafta. Babamı 6 gün önce kaybettim, babam gitti kızım geliyor Allah’ın izniyle.. duygularım karman çorman, dualarınız benimle olsun lütfen 🙏🏻
guzelanne01_ Dmles rabbim sabır versin benim kızımda babamın ölüm yıl dönümüne denk gelecekti 26 ocağa doktorumdan rica ettim aynı gün olsun istemedim yinede 3 gün önce aldık bende kutluyorum kızımın doğum gününü ama büyük çaplı yinede yapasım gelmiyor belki kızım büyüdüğünde sevebilir partidir odur bende üzülürüm diye 3 gün öncede aldırdım
guzelanne01_ Dmles vee şans bu ya evlilik dönümümde 26 ocak olacaktı onuda zar zor 25 ocağa aldırdım ocaklarla başım belada🥹