Aynı durumu yaşamıştık, kendi doktorumuz kaybolur ama detaylı ultrason da yapılsın demişti. O arada başka bir doktora gittik bana “herkesin ki kaybolur da sizin bebeğin çok büyük kaybolacağını sanmam dedi” çok şaşırdık üzüldük (acile gittiğimiz bir doktorda lekelenme dolayısıyla) sonra çok çok iyi bir perinatologtan randevu aldım detaylı ultrasona gittik. 26. Haftada kaybolur bu kızım endişe edecek hiçbir şey yok dedi. Dediği gibi oldu şu an 38 haftalığız kist 26 dan beri yok kayboldu. Diğer organlarına vesaire baktırdıysanız doktor kaybolur diyorsa sakın üzülmeyin ben boş yere üzülmüştüm.