Kızlar merhaba 21 günlük bebeğim dünden beri mahvolmuş durumdayım daha önce de gaz problemi oldu 10 günlükken aşırı gazlandı ama dün doktor kontrolümüz vardı doktor bundan sora daha da gazlanır dedi doktorun dediğini mi duydu ne yaptı bilmiyorum dün geceden beri mum tutturuyor. Biagaia yazdı doktor bugün kullanmaya başlıycam inşallah. Siz gaz problemi için neler yapıyosunuz hangi damlayı kullandınız neler fayda etti 😥 tavsiyelerinizi bekliyorum yardımcı olur musunuz! Biagaia damla iyi midir faydasını görür müyüm?