Nsenaa28 Kızlar hangi folik asit ilacını kullanıyorsunuz acaba 6+1 haftalık olduk bu zamana kadar folbiol kullanıyordum bitince pregnom aldım. Aranızda pregnom kullanan var mı ?
LeylaKadir Nsenaa28 6+4 deyim geçen hafta doktorum “Folafect Prntl Omega 3” önerdi, buna başladım.içerik olarak güzel,umarım fayda eder.
Nsenaa28 Hamileanne  bu değil mi senin de kullandığın.