mysweetbabyy Sila66 lohusa takımı almadim lcw bi sabahlik aldim trendyoldan da hamile pijamasi aldim 2 tane gömlek yaka eğer bu tarz bisey düşünürsen isim vereyim
Edafmo Sila66 ben lohusa takımı aldım gereksiz pahalı geliyor bana. Ben lcwaikikinin uygulamasından iki tane önü düğmeli normal pijama takımı aldım bir tane de sabahlık aldım yetti. Kuponlarla falan çok uyguna geliyor uygulamada
Fincan Daha bugün suwen den aldım 270 ₺ ye çok güzel yapısı var. İndirimdeydi mağazada bakma şansınız varsa değerlendirin derim. Yakası fermuarlı olduğu için çok kullanışlı.