eymenabi Brailolu bende bugün kontrole gittim 2.890 dedi 36 haftalıgım şuan 21 gün kaldı doğuma inş doktorum o zamana kadar 3 kg üstüne çıkar dedi normaldir yani sıkma canını 🤗
Canisi44 Brailolu bnde 36+3 tü yani 4 gğn önce gittim kilosu 2816 dı sezeryan olacam 9 kasım sezeryan olacağım günde 38+4 oluyom sizce nasıl
HaticeNur Siz böyle kilo takıntısı yaparken hep aklıma kızım geliyor 8 aylık 2 kilo doğdu şişlik v.s sayarsak zaten o 2 kilonun birazda gidiyor düşünün artık😊 şimdi 2 hamileyim insallah bu biraz kilolu doğar çok istiyorum çünkü zayıf olunca zorlanıyor insan kucağına bilr almaya korkuyor insallah bu kez gününde doğum yaparsam belki kilosuda biraz güzel olur