Kızlar selam oğlum 28 gündür küvezde 2 kilo ve 33 haftalık oldu doğduğundan beri hiç solunum sıkıntımız olmamıştı ama dün gittiğimde doktoru apne diye bir şey olduğunu söyledi 2 kere olmuş 5-10 saniye nefes durması demekmiş inanılmaz korktum doktor hiç açıklama yapan biri değil bunu yaşayan var mı kaçıncı haftaya kadar risk var ben 34. Hafta eve çıkarmayı beklerken böyle oldu nolur yardım 🥺