HappyMom1234 35+2 üç gündür boynumda kollarımda uyuşma var sanki uzun süre çok yorulmuşum da uyuşmuş gibi. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapmak lazım bir anda uyuşukluk giriyor olduğum yere yatıyorum