Birannebirkiz Kızlar daha önce Türk Telekom kullandık hiç memnun kalmadım çekmiyordu sürekli bağlantısı gidiyordu türk Telekom hariç önereceğiz internet varmı D-Smart Turkcell bunları kullanan varmı
Allahkahretmesin1 Birannebirkiz daha önce D-Smart kullandık yaklaşık 1.5 sene hiç sıkıntı yaşamadım şimdi de 6-7 aydır Türk Telekom kullanıyorum 50 mbps sanırım bundan da çok memnunuz
Ozge-Ka Birannebirkiz dsmartın altyapısı da türk telekom zaten. Şimdiki internetinizden pek farklı olmaz yani.
Birannebirkiz Allahkahretmesin1 D-Smart nasıldı hiç aşım filan oldumu faturada bide evinizin her yerinde çekiyor mu bizim eski internet çok sorunluydu hiç kullanmadık resmen
Allahkahretmesin1 Birannebirkiz biz kotalı kullanmıyorduk sınırsız kullanıyorduk bu yüzden aşım vs söz konusu değildi fatura hep aynı geliyordu hatta bu evde de aynı interneti kullanmaya devam edecektik ama altyapı sıkıntısı yaşadık abonelik iptal olduğu için türk telekoma geçtik hızını da biraz yüksek alırsanız bir sorun yaşamazsınız 160 m² evin her odasında çekiyordu bizimki
Birannebirkiz Ozge-Ka yaa çok teşekkür ederim bilmiyordum bunu müşteri hizmetleride aynı değiliz demişti sordumda
Birannebirkiz yanlisanlamaama ne kadr ödüyorsunuz acaba bide faturaniz anlaşılan fiyattan yüksek geldim hiç evinizin her yerinde çekiyor mu
Ozge-Ka Birannebirkiz aynı değiller tabiki ama türk telekom altyapı sağlıyor dsmarta. Aşırı memnun kalmazsınız şuanki internetinizden memnun değilseniz. Süperonline falan vardı galiba genelde ondan memnunlar bi araştırabilirsiniz. Ben dsmart kullanıyorum bu arada internet tv bir arada ordan biliyorum.
Sila66 Birannebirkiz Atlantis kullanıyorum Türk Telekom ve d smarta güvenmiyorum kı kaç kere dolandırmaya kalktılar mahkemeye verıyordum atlantıs ayda 200 ılerıyı bılmem
yanlisanlamaama Birannebirkiz zam gelmiş 200tl olmuş evin heryerinde çekiyor biz sürekli dizi film izleriz eşim de evden çalışıyor yavaşlama olmadı hiç bazen arıza olduğunda kesinti oluyor ama hemen düzeltiyorlar turktelekomdan daha hızlı, kendi alt yapısı var
Sila66 Birannebirkiz araştır çünkü ıkısı bırlık ve geçen gün abonelıgı onaylamadığım ve kullanmadığım ınternete 400 fatura çıkarmışlar baya kavga ettim önce 200 sonra 250 dıyor d smart hediye dıyor para çıkarıyor sonra garıp yanı
Birannebirkiz Ozge-Ka teşekkür ederim Turkcell Superonline fiber varmış onu önerdi çevremdeki insanlar ona bakacağım
Birannebirkiz Sila66 en sevmedim şey fazla fazla ücret çıkarmaları insanlar sanki sokaktan topluyor parayı en sinirimi bozan şey 😡
nur34_ Birannebirkiz kuzum soruyisun ama oldugun yerede bagli biraz cekip cekmemesi mesela d smart cektik ilk hic cekmedi cok yavasti simdi vodafone onuda cekmez pisman olursunz dediler hicte olmadik gayette cekiyor bu yuzden oldugun yere bagli diyrm ztn
Birannebirkiz nur34_ benim oturdum yerde daha önce oturanlar Turkcell kullanmış binan her yerinde çekiyormuş kararımı turkcelden yana verdim inşallah sorun yaşamam
nur34_ Birannebirkiz him deneyin sizde bizim oldugumuz bina da sebeke fln guzel cekiyor bnm dairemde cekmiyor zemin flnda degilim 3 kattaym bn ona ragmen ckmiyor degisebiliyor yni
Pembesarelle2 Birannebirkiz Turkcel Superonline kullanıyoruz yıllardır çok memnunuz her yerde çekiyor 🌸