seeymaugur 23 haftalık ikiz gebeyim kasik ağrısı oluyor mu sizdede ara ara kasıkta ağrı batma yaşıyorum ben gibi olanlar normal mi rabdevuma 2 hafta var
Dlnkle seeymaugur benimde 23 bitti evet bu hafta var birde bir bebek sanki bu hafta aşağıya vuruyo gibi
Gorkim Oluyo kızlar çok düşünmeyin iki tane bebiş var bir tane değil kan man gelirse korkulur okadar bende 28 deyim adet sancısı gibi sancı oluyo geçiyo olcak bunlar
Gorkim Dlnkle geçen hafta doktora gitti baş başa aşağı dönmüş ikiside patilerrini hep yukarda hissediyorum bazen aşağıdanda çok vuruyorlar hıçkırık olunca falan da aşağıda hissediyorum
Dlnkle Gorkim korktm bu zamana kadar hiç aşağıda hissetmemiştim hep mide göbek etrafındaydı birazda kasık ağrım oldu ara araama çok değil 🙈
Gorkim Dlnkle olur büyüyolar artık belden ani sancı girmezse su gibi bir şey boşalmazsa kan gelmez ise korkacak birşey yok olacak bunlar bizim bir tane de değil iki tane😊