Mucize-11 Bayanlar selam 11.14 haftada yapılan tarama ultrasonu aranızda yaptıranlar varmı yapılması şartmi ilk gebeliğim olduğu için bende yaptırmak istiyorum fakat cevremde yaptirmayanlarda var
_Ceyda_ Ben 2/3lü test de yaptırdım 2li test iyi çıktı fakat 3lü testim down sendromu açısından yüksek riskli çıktı . Fetal DNA yaptırdım ama çok şükür iyi çıktı