Eşimm oğlumun ismine hiç karışmadı. Kimseyi de karıştırmadı (Çınar ) 💙. Şimdi kızım oluyo bir Kur’an davetinde HİFA sahabeyi duymuş. Çok beğendim diye eve geldi , ısrarcı değil ama çok beğendiğini dile getiriyor . Oğlum daa Güneş ☀️ olsun istiyo . Çınar ağaçları Güneş ile büyür gelişimiş anne diyo 😀 tiyatro da öğrenmiş. ( 5 yaşında ) Öylee benim aklımda hiç isim yok 💕
Sizlerden fikir almak istiyorum 🤍