15 haftalık hamileyim bel ağrım oluyor bazen hafif şiddetli değil ama erken mi başlamış bugünde yine çok hafifi kasıklarıma böyle ağrııyıp geçiyo emin de olamıyorum ağrıyomu ağrmıyomu ama hemen olup geçirı normalmidir bel ağrısı için bişey kullandınızmı