Neslisss ElmasBurhan Ben 2 paket yeni doğanını aldım e-bebekten sadece orada var evet ıslak mendillerini de aldım ama henüz kullanmadık bebisimi bekliyorum bende merak ediyorum biraz nette araştırdım yorumları güzeldi ama tabi değişiyormuş bebekten bebeğe 😊