Teşekkür ederim canim🙏Evet d vitaminim çok düşüktü doktor d vitamini yağı verdi folik asit verdi eylul ayinda basladim kullanmaya aralikta hamile kaldim😊
Birde işe girdim kafama takiyordum ister istemez
İşe girince hemen oldu bebis😅
Allah sana da nasip etsin 🙏