beyzzsenturkk ayysnrr 15 gün oluyor baktıgımda dikişler hala görünüyor ama oturup kalkmamda sıkıntı yok 10. gün rahatlamış sayılırdım su an daha iyiyim
Tugcelb ayysnrr benimde 1 hafta oldu bu 2 gündür biraz rahat kalkıyorum yerimden ama hala üstüne otururken zorluk çekiyorum, yemek yerken eşimin aldığı oturma simidine oturuyorum ortası boş olduğundan daha rahat ediyorum onun dışında hep yatar pozisyondayım
beyzzsenturkk ayysnrr ara ara benimde sızlıyor bazen bi anda agrı giriyor bilmiyorum belkide dikişler kaynıyordur henüz doktora görünemedim
2022bebeki ayysnrr Enfeksiyon durumu var mi baktirdiniz mi? Bepanjel kullanmaya başladım ben de bugün doktorumun tavsiye ile isterseniz göz atabilirsiniz
ayysnrr 2022bebeki zaten antibiyotik vermişti doktorum o bitti herkes batikonla pansuman yap dedi doktora sordum ama sadece temiz tut gerek yok dedi
minnakannesi08 ayysnrr batikon tavsiye ederim canım ben o şekilde pansuman yapmıştım 15 20 gün hiç bir sıkıntı yaşamadım dikişlerimde
Naznaz123 Kızlar benim ilk gebeliğim özele gidiyorum doktorumda çok tatlı bir ara ayak üstü konuştukta ben normal doğumda kesi atmıyorum dedi
SutlacimiYedimmiBen ayysnrr ilk 2 gun yanma oldu 5.gun hic birdey hissetmedim rahattım 20. Gun civarida dikisler düştü tamamiyla
Damla34567 @ayysnrr Merhabalar kendinizi sıcak tutmanız lazım ben üşütmüştüm 25.günde afedersiniz dikişlerim ağarıyordu dikkat ettim kendime düzeldi vede tuvaletten çıkmadan önceki suyunuza biraz sirke ekleyin ve üzerine su doldurun öyle yıkanın sonra hafif kendinizi kurulayın çıkın bakteriler öldürüyor ve dikişleriniz kaynaşıyor benim mucizevi ilacım oldu diyebilirim 🌸