Narinsuu Hiç korkmayın benimde riskli çıktı 12. Haftamda detaylı ultrasona girdim kendime zehir ettim 2 günü randevu gününe kadar . Allah’ıma bin şükür hiç bir bulguya rastlanmadı. Ama mutlaka oerinatolojiye gidin. Bugünde 21+4teyiz yine detaylıya girdim çok şükür sağlıklıyız❤️🧿