Laliinnvanilya Betus123 22+3 ken 600 gramdık şuan 25+3 üz haftaya kontrolümüz var bakalım kaç olduk 😇
Seda181818 23+6 ydik cuma gunu randevum vardi 800 gram dedi bebek onden gidiyormuş bisey olur mu kızlar önden gidenler sonradan duzeliyor mu
dilan9900 Seda181818 hiç sorun olmuyo eger son zamanlarda gerıle veya baska bır durum olmazsa hep önde gidiyo benımde o haftada 780dı onde dedı 36 haftalık olduk 39görunuyo