Ezgikrkl ah benim en çok çektiğim konu. Geçmiş olsun. Dönem dönem sürekli şiddetli bel ağrısı yaşadım. Ayağımın üzerine basamıyordum. Otururken sürekli belinizi destekleyin mutlaka. Hatta oturma minderi alabilirsiniz. Çok faydası oluyor. Yatarken bile destekli yatın. Bacağınızın arasına yastık koyup sola yatabilirsiniz.
Allah yardımcın olsun. 🤲