24 haftalık olduk. 21. Haftamdan beri su gibi az az kokusuz akıntı geliyor her gün. Progestan kullanıyorum ama 1 haftadır fitil olarak kullanmaya başladım ağızdan aldığımda da su gibi akıntım vardı yani. Beyaz renkli akıntı normal ama su gibi olunca ve geçmeyince iyice tedirgin oldum. Doktor kontrolüme de daha 2 hafta var. Başına gelen oldu mu?