_aysenur8mikail__ Butterflyank 39+2 doktor bana 41e kadar yolu var diyor sezeryan ihtimalini vermedi hiç suni sancı deneriz dedi 🙄 ne ağrı var ne açılma
Ela_atan 40+3 haftalığız sancım yok açılmam da yok cuma gününe kadar bekliyecez dedi doktor cuma günü yatış yapıp suni sancı vericek
Kucuk_melegim Salata 38+1 2 cm acikliğim var sancilarim cok düzensiz ama bu hafta gelir mi bilmiyorm cok umutsuzum
Salata Kucuk_melegim inşallah gelir ya sağlıkla benim 1cm açıklık ama onu açıklıktan bile saymıyorlar
Kucuk_melegim Salata benim dun degl ondan önceki gun 1cm di dun tekrar gittim 2 olmuş şaşırdim ben agrim olunca hemen kalkip squat yapıyorum
Bilgeszr Salata acıklıga bakmadılar hiç nişan da gelmedi diğer 2 doğumum dada hiç gelmedi nasıl bişey bilmiyorum 😂 kasılma var ama hafif sıklasmıyor şiddetlenmiyor arada sırt bel agrısı oluyor
ikiprensesannesi06 Salata Bizde 38+2 salı günü acildeydim ağrım var di geçti gitti acilmam da 2 santimis nts de sancı çıkmadıgi için eve yolladılar agrilarim kramlarim çoğaldı yuruyemiyorum bugün muanem var sağlıkla bı dogsaydi rahatliycam 🤗